Obroty wzrastają do ponad 2,5tys na biegu jałowym

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Marlon1970
    Classic
    • 2011
    • 2

    Obroty wzrastają do ponad 2,5tys na biegu jałowym

    Zamieszczone przez himi
    Po zmianie wtrysków przejechałem 1000 km. Mam wrażenie jakby ciut spadło spalanie, ale to może być kwestia paliwa. Auto też chyba minimalnie poprawiło dynamikę w trasie na dużych prędkościach. Mówię o reakcji na gaz przy 160 i skok na 180> Choć na to nigdy nie narzekałem (kusi mnie sprawdzenie go kiedyś na hamowni). Od dziwo nie odczuwam kompletnie potrzeby wirusa, to pierwszy mój samochód, w którym nie mam tej potrzeby. Za to żony Fabia (jeśli się nie sprzeda) jedzie na chipa - to postanowione, ma 75 koniA może mieć bezpiecznie 130. Różnica ,,lekka''' będzie
    No to będzie rakieta. W takim aucie 130KM. Będziecie mogli robić wyścigi na 1/4 mili z Twoja czarna :diabelski_usmiech
  • marcindziki1
    Classic
    • 2010
    • 6

    #2
    Obroty wzrastają do ponad 2,5tys na biegu jałowym

    Witam. Od jakiegoś czasu moja octavia pracuje bardzo dziwnie wręcz uniemożliwia jazdę. Po odpaleniu samochodu obojętnie czy zimny czy ciepły obroty same wzrastają do ponad 2,5tysi tak się utrzymują. Podczas jazdy gdy wcisnę sprzęgło obroty nadal wyskakują do tego poziomu. Mam to szczęście że mogłem pożyczyć kilka części więc wymieniłem przepustnicę...to samo podpięcie pod Vag - brak błędów. Przepustnica po adaptacji to samo. Co ciekawe po odpięciu czujnika Map sensor auto chodzi idealnie. Czujnik także wymieniłem lecz to samo....obroty rosną. Już dalej nie wiem co robić . Może ktoś miał podobny przypadek? Proszę o pomoc

    Komentarz

    • adamwwy
      Drive
      • 2014
      • 87

      #3
      A jaki Ty masz silnik?

      Komentarz

      • marcindziki1
        Classic
        • 2010
        • 6

        #4
        Silnik 1.6 oznaczenie silnika AEE rok. 99

        Komentarz

        • zns
          Drive
          • 2008
          • 51

          #5
          Witam . Na Twoim miejscu sprawdziłbym czujnik temperatury (orginal na skodaczesci.pl 50,- ) Kolejna rzecz jaka znam z doświadczenia tego silnika to czujnik halla w aparacie zapłonowym ) Jak już zejdą obroty na normalną prace to falują czy stoją w miejscu ?

          Komentarz

          • alxxx
            RS
            • 2010
            • 1823
            • Octavia I (1U2)
            • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

            #6
            marcindziki1, dobrze zaadaptowałeś przepustnicę? Przepustnica oryginał?
            VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
            Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

            Komentarz

            • marcindziki1
              Classic
              • 2010
              • 6

              #7
              Adaptacja przepustnicy jak najbardziej u zaufanego mechanika i to nie jego pierwsza adaptacja wiec mam pewność że jest zrobiona dobrze. Adaptacja na przepustnicy oryginalnej i zamienniku - ten sam efekt. Czujnik temperatury wymieniony bo pokazywał -40 na gorącym. zero poprawy. Czujnik halla nie sprawdzałem - jak sprawdzę dam znać. Obroty przez ok 10s po odpaleniu ok 1.200 po czym wzrastają do ok 2,5 - 3 tys i utrzymują się cały czas.

              Komentarz

              • Maicroft
                Moderator
                S_OCP MemberModeratorr
                • 2004
                • 25757
                • Audi

                #8
                Zamieszczone przez marcindziki1
                Czujnik temperatury wymieniony bo pokazywał -40 na gorącym. zero poprawy.
                Ile pokazuje teraz?? I jak te wskazania maja sie do rzeczywistosci oraz czy pokrywaja sie z temperatura na wskazniku po 1-2-5 minutach pracy :?:
                Spritmonitor.de

                Komentarz

                • alxxx
                  RS
                  • 2010
                  • 1823
                  • Octavia I (1U2)
                  • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                  #9
                  Jaki czujnik założony? "markowy" z intercars czy oryginał? Podjedź to sprawdzimy..
                  VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                  Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                  Komentarz

                  Pracuję...